UZUPEŁNIAM MIEJSCE

.

▶ The Hunger Games Tag!

Witam!


Postanowiłam, że dzisiaj wezmę się za "The Hunger Games Tag" Tag oparty na trylogii Suzanne Collins. Zawiera on trzynaście pytań, na które mam odpowiedzieć. Myślę, że post was zaciekawi. Zapraszam do czytania!


1. Jaka jest Twoja ulubiona książka z trylogii Igrzyska śmierci?

Najbardziej ubóstwiam "W Pierścieniu Ognia". Nawet sama nie wiem czemu, ale do tej części przywiązałam się najbardziej. Stąd pochodzi najwięcej moich ulubionych bohaterów - Finnick, Johanna. Cała akcja się toczy szybko, tak jak lubię.  Po prostu - najlepsza!


2. Jak długo przeżyłabyś w Igrzyskach Głodowych?

Znając siebie i swoją kondycję ... Niedługo! Może i jestem szybka, ale na krótkich i prostych dystansach. Skakanie po drzewach, walczenie o jedzenie to zdecydowanie nie moje najlepsze strony! Pewnie moja rola skończyłaby się przy rogu obfitości .... Tak, na pewno!


3. Co najdziwniejszego myślałaś, że się wydarzy, a jednak się nie wydarzyło?

Tak naprawdę to z samego początku byłam przekonana, że Katniss będzie z Galem, ale gdy cała akcja się rozwinęła ...


4 .Jaka najdziwniejsza rzecz zdarzyła się w książkach? 

Wszystko co mówił Peeta! On zawsze umiał powiedzieć coś wyszukanego, co zwróci na niego uwagę! To, że Katniss jest w ciąży, albo przy siedemdziesiątych czwartych Igrzyskach Głodowych!


5. Jak dowiedziałaś się o „Igrzyskach Śmierci” ?

Pewnego słonecznego piątku - dwa tygodnie temu - postanowiłam pooglądać zeszłoroczną część "W Pierścieniu Ognia". Oczywiście byłam zachwycona, więc postanowiłam przeczytać książkę. Następnego dnia zakupiłam egzemplarz!



6. Jaki jest twój ulubiony moment z całej serii?

Najbardziej pociągały mnie wątki o "Ćwierćwieczu Poskromienia". Arena, nowi trybuci ... Te fragmenty dały mi najwięcej do namysłu.


7. Kto jest twoim ulubionym bohaterem?

Zdecydowania Finnick! Bardzo lubię jego charakter. Nie umiałam przestać czytać fragmentów związanych z nim! Dowiedziawszy się
o jego śmierci, odłożyłam książkę i powiedziałam: "Nie dziękuję, to nie na moje nerwy. "

8. W którym dystrykcie byś żyła?

Chyba jedenastka. Najbardziej bym się sprawdziła w takich klimatach. Zresztą lepiej zbierać warzywa, niż kopać! Może i jest to jeden z biedniejszych dystryktów, ale on według mnie jest bardzo inspirujący i interesujący!


 9. Co było dla Ciebie najbardziej emocjonującym momentem?

Zdecydowanie koniec! Gdy przeczytałam ostanie słowa było mi tak gorzko i smutno! Rozumiem, happy end, ale co z Galem? Co z innymi? Autorka dała nam bardzo dużo do namysłu, co z resztą bardzo mi się nie podoba! Tak naprawdę to, chciałam, aby Katniss była z Peetą, ale Suzzane zrobiła to tak szybko i odruchowo!


10. Gdybyś mógł wziąć ze sobą na arenę jedną rzecz, co by to było?

Nie wiem... Może jakąś sentymentalną rzecz? Na pewno coś w tym stylu!


11. Co jest najbardziej złowieszczym planem jaki ktoś wymyślił w powieści?

Osaczanie i organizacja Igrzysk Głodowych. Taki Peeta - ile on przebolał przez wszystkie represje Kapitolu?  To NIE etyczne!


12. Czego najbardziej nie możesz się doczekać w filmie?

Z racji faktu, że premiera Kosogłosa częśći I  minęła, to w drugiej najbardziej oczekuję zakończenia oraz roli Plutarcha.
Aktor bohatera zmarł 
✞ , realizacja będzie trudna.


13. Kto jest twoim ulubionym czarnym charakterem?

Wyboru dużego nie mam, ale wolę Almę Coin. Może to i z powodu jej lśniąco prostych włosów, ale ona przypadała mi bardziej do gustu. Zresztą jej "Złowieszcze Plany" były złowieszcze!


A jak wyglądał by twój Hunger Games Tag? Podziel się swoją opinią w komentarzu, lub napisz na blogu!

To na tyle! Dzięki z waszej strony! Jeżeli przeczytam więcej książek to spodziewajcie się następnych TAG'ów.!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę!
• Akceptuję obserwację za obserwację