UZUPEŁNIAM MIEJSCE

.

▶ Hunger Games - Igrzyska Śmierci? Trochę o książce!

Witam!

Dzisiaj trochę nietypowo, bo opowiem o książce
"Igrzyska Śmierci"

Autor: Suzanne Collins
Ilość stron: 822 - Trylogia
Wydanie: Media Rodzina

Zakupiłam ją ostatnio w sklepie EMPIK.
Postanowiłam wziąć wersję trzy tomową.
Choć jest bardzo gruba, czyta się ją wygodnie.

Narazie nie przeczytałam całej, bo tylko 6 rozdziałów.
Wnioskując z przeczytanej ilości, stwierdzam, iż 
jest - trochę -  lepsza od filmu.

Pooglądałam film. Bardzo mi się podoba.
Wszystkie sceny - według mnie - są świetne, ale oczywiśćie
jak w każdej ekranizacji są niektóre ucięte 
lub brakuje niektórych wątków.

Z książki wywnioskowałam dużo więcej, niż z filmu.
Dowiadujemy się trochę więcej o rodzinie i  kontaktach z Peetą.

Całą książkę opowiada Katniss - główna bohaterka.
Jej przeżycia, emocje. Jest tu dokładnie powiedziane
jak żyją ludzie z dystryktu dwunastego.

Z niecierpliwością czekam na premierę 3 części Igrzysk "Kosogłos"

Tutaj wrzucę trochę zdjęć, aby można było się
z nią zapoznać - jeżeli ktoś by chciał ją kupić.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę!
• Akceptuję obserwację za obserwację