UZUPEŁNIAM MIEJSCE

.

▶ Strefa Walking Dead!

Hejj!

Dzisiaj trochę o The Walking Dead!



A więc po pierwsze, już za 7 dni 5 sezon! Nie umiem się doczekać! 


A druga rzecz jest po prostu... WoW! Wczoraj przeglądałam moją pocztę. Znalazłam wiadomość, która po prostu mnie... zdziwiła! Wtedy sobie przypomniałam, że w lato wysłałam Strefie moje rysunki. Jeden z redaktorów odpowiedział mi! Okazało się, że moje prace już dawno widnieją  na stronie! A ja przez ten cały czas nie umiałam ich znaleźć!



Ja, aż do dzisiaj nie mogę w to uwierzyć! Teraz trzymajcie kilka z nich!





To na tyle! Dzięki!
PandaPie






3 komentarze:

  1. Cześć ^^ Jestem z bloga o Myszencje z Transformice :) Dzięki że do nas napisałaś ^^^ Poza tym świetnie rysujesz :P Wręcz... WSPANIALE ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. I sorcia że z anonimowego ale zielonego, czarnego i nawet fioletowego pojęcia nie mam jak się tutaj zategować na swoje konto googla :((

    OdpowiedzUsuń

• Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę!
• Akceptuję obserwację za obserwację