UZUPEŁNIAM MIEJSCE

.

▶ Thinking and Vacations!

Hej!

A więc postanowiłam założyć taki "temat" na blogu,
ponieważ lubię czasami wyrazić czo tam we mnie
drzemie. A więc pogadamy sb dzisiaj, ale najpierw...

Powinniście się spodziewać przeprosin i
wyjaśnień dlaczego mnie nie było, ale
tam często mnie nie ma, że postanowiłam w ogóle
nie pisać takich postów, bo pewnie dużo by miejsca zajęły.

A więc wracać do pogaduch...
Są już wakacje, ale jakoś tego nie odczuwam...
Pogoda przeważnie brzydka, a ja dni spędzam
albo śpiąc, albo spotykając się z koleżankami.

Wakacje to nie tylko - tak jak na większości
obrazków spotykanie się z przyjaciółmi,
jeżdżenie w wózkach sklepowych, krzyczenie
i tak zwane "słit focie" - jak dla mnie są one wiecznym
odpoczynkiem! W końcu mogę się wyspać. Przeważnie w dni
powszednie budzę się o 6:00, a w wakacje mogę spać do 12:00

Oczywiście nie umiem zapomnieć, że już za
99 dni jest już pierwszy episode TWD!

Jutro kolonie... Cieszę się, choć nie wiem
czy powinnam, ponieważ jetem w pokoju z Olgą,
która chrapie! Oczywiście, że ją lubię, ale po ostatnim
przeżyciu nie wiem czy w ogóle zasnę.

Mam nadzieję, że dobrze wypadnie wyjazd.
Najbardziej mi zależy na dobrym jedzeniu!

Ok, to by było na tyle!



PandaPie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę!
• Akceptuję obserwację za obserwację