UZUPEŁNIAM MIEJSCE

.

▶ Instagram, wyjaśnienia i Twitter!

Hejo!

Dzisiaj trochę o stronie, która ostatnich czasów
stała się bardzo sławna! :0

INSTAGRAM!

Stronka na, której wrzucasz przeważnie idiotyczne
zdjęcia, aby się pochawlić np.:

a) Butami
b) Jedzeniem
c) Selfie!

Nie wiem czy przydatna stronka, ale w
każdym razie bardzo interesująca! xD

Mój Instagram

PS: Mój Twitter

A tak w ogóle dlaczego wrzucam mało postów?

W tym i ostatnim tygodniu miałam dość dużo nauki,
konkursów...

Ja razem z ilokilok wygraliśmy 3 miejsce w konkursie
Ekologicznym! xD


Pewnie dlatego, że pisałam różne bzdury np. :
a) TNZ - Twoja Nowa Ziemia
b) Witaminy H są w Jogurcie xD

W każdym razie najbardziej się ucieszyłam z nagrody!
Były tam różne thingsy, ale najlepszy był Rybek z Rybnika
i przewodnik po Mazurach! xD



< Wiem, Wo, Szpan! >

W każdym razie jutro mam zawody Lekkoatletyczne
i Konkurs Albus z Angielkiego! 


Postaram się wrzucać więcej postów! :)


_PandaPie_



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę!
• Akceptuję obserwację za obserwację