UZUPEŁNIAM MIEJSCE

.

▶ Recenzje #5 - Miley Cyrus!? - Co o niej Sądzą "ludzie" ? - Część Druga

Witaj Świecie

Oto Druga część wywiadu o Miley Cyrus!
Tym razem wywiad przeprowadziłam z Magdą - 
czyli normalną dziewczyną xD 

Zapraszam!
Ja: Znasz Miley Cyrus?
Magda: Znam, ale niezbyt Lubię.
Ja: Co sądzisz o jej zachowaniu?
Magda: Według mnie zachowuje się bardzo nieprzyzwoicie. Jej zachowanie jest bardzo dziwne. Nie powinna być naga w teledyskach.


Ja: Jaka jest twoja ulubiona piosenka od niej?Magda: Wrecking Ball
Ja:Widziałaś jej tak zwany "Tweaking" ? Co o tym sądzisz?
Magda: Sądzę, że to jest nienormalne!
Ja: Jak byś ją oceniła w skali od 1 do 10?
Magda: 2. Dała bym jej 0 punktów, ale jej piosenki są nawet znośne.
Ja: Dzięki za Wywiad! Cześć!
Magda: Pa Pa!



PandaPie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

• Za każdy komentarz dziękuję, na pewno się odwdzięczę!
• Akceptuję obserwację za obserwację